فراخوان خودروهای تویوتا FJ کروزر
 

 تویوتا به تازگی فراخوان جدیدی را برای خودروهای fj کروزر اعلام و دلیل آن را نقص فنی قفل های کمربند ها ایمنی که می تواند به مرور زمان ترک بردارد عنوان کرده است.

طبق اعلام اداره ملی ایمنی جاده ای ایالات متحده ( nhtsa ) بیش از 209 هزار دستگاه خودروی fj کروزر مشمول این طرح فراخوان می شوند و می بایستی هر چه سریع تر به نمایندگی های تویوتا باز گردانده شوند.

 

 

 

به گفته nhtsaکمربندهای سشرنشینان جلویی خودروهای فوق به مرور زمان ترک برداشته و قفل آن ها از کار می افتد به طوریکه این امر می تواند سبب بروز حادثه به هنگام تصادفات شود.

شرکت ژاپنی تولید کننده اعلام کرده است که تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر بروز حادثه های مالی و جانی مرتبط با این ایراد دریافت نکرده است .

از نمایندگی های تویوتا خواسته شده بدون دریافت هر گونه هزینه ای اقدام به اطلاع رسانی به دارندگان خودروهای fj کروزر و رفع عیب وسایل نقلیه آن ها نمایند.


نظرات شما عزیزان:

hamid
ساعت13:37---11 مهر 1392
خیلی جالبه وجدان رو میشه دید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 904
بازدید دیروز : 3021
بازدید هفته : 904
بازدید ماه : 11261
بازدید کل : 474085
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2